duminică, 12 iulie 2009

Sambata.

Sambata,iulie,ora 15:45,am ajuns in fata blocului in care locuiesti.M-ai asteptat la intrare ca de fiecare data,iar apoi am urcat in aparatamentul tau de la etajul doi.Imi era dor de acest loc,dar nu spusesem nimanui asta.Se schimbasera cateva lucruri pe acolo de cand nu mai fusesem.Ma simteam putin straina,paseam debusolata,insa te-am urmat in sufragerie si in cateva clipe incepusem sa ma refamiliarizez cu lucrurile tale.A fost o scurta sedere in sufragerie,caci dupa ne-am retras in dormitor,de care trebuie sa recunosc ca mi-a fost cel mai dor.Salteaua parca ma asteptase in tot acest timp,m-am lasat cufundata in ea si simteam ca ma cunoaste.Trupul tau era din nou langa al meu.A trecut ceva timp de ultima oara cand am fost impreuna,nu stiam daca ceva se schimbase si la tine la fel cum se intamplase cu aparatamentul.Imbratisati,acolo,eram perfecti pentru una din pozele pe care le faci.Nu a durat mult pana ce am realizat ca ai ramas acelasi pe care l-am cunoscut si pe care il doream.Mi-ai luat mana,ai inceput sa-mi saruti degetele,palma...primul fior ne cuprinsese pe amandoi.Te-ai indreptat spre gat,l-ai mirosit,l-ai sarutat.Cu ochii inchisi ai inceput sa-mi atingi tot corpul,sa-mi simti fiecare trasatura.Hainele erau un impiediment in a-mi cerceta corpul,asa ca mi le-ai scos,dupa care ai facut acelasi lucru si cu ale tale.Eram goala sub cearceaf cand ai inceput sa-mi framanti intregul corp si sa-mi saruti buzele intr-un ritm haotic,intensitatea crestea,imi sarutai si muscai fiecare incheietura.Corpul meu avea atata nevoie de asta,si in momentele alea traiam fiecare secunda ca si cum ar fi ultima.Cand te-ai refugiat,nu mai voiam sa-ti dau drumul buzelor.Gura si buzele mele o luasera razna...te-am muscat si zgariat fara sa ma controlez.In mintea mea nu era nimic altceva decat multumirea ca eram cu tine.Am ramas sub cearceaf si tu ai continuat sa imi analizezi forma corpului.Am stat lipiti unul de altul pentru inca cateva zeci de minute.Ne place amandurora sentimentul pe care ni-l da pielea celuilalt pe a noastra.S-a facut tarziu,e timpul sa plec.Te-am sarutat grijuliu de data asta,iti ranisem buza de ajuns,si am plecat singura spre casa.Am parasit din nou apartamentul tau,lasand acolo alte amintiri,nestiind cand am sa ma intorc din nou la tine sa ma intalnesc cu ele.

Niciun comentariu: